Комп’ютер виконує дуже прості операції – бере число, додає до іншого числа, порівнює результат з третім числом – але виконує їх зі швидкістю, скажімо, 1000 000 в секунду. На швидкості 1000 000 операцій в секунду результати більше нагадують магію
04.02.2020 р викладач Давидова Г.Ю. відвідала вебінар «Мистетство сильних питань в стилі коучинг», на якому ознайомилася з роллю питань в питаннях керування, управлінські ініціативи та приклади реалізації. Залучення співрозмовника та ефективні методики в дії.
Спікери розкрили як вірно задавати питання, щоб не пригнічувати співрозмовника, а виявити питання які його турбують або не зовсім зрозумілі. Наладити розуміння між співрозмовниками.
За допомогою спілкування та питань можливо не лише доносити сою точку зору, але і дізнаватися бачення співробітників в вирішенні проблеми. Находити нові ідеї реалізації ініціатив та покращення умов праці.
Також додатково вивчила техніку GROW, який лежить в основі багатьох коучингових технік.
Дана техніка дозволяє не лише якісно сформулювати свої цілі, покроково визначити постановку задачі, алгоритм роботи але і визначити потенційні складності на шляху досягнення своєї мети. Шукати можливі варіанти рішення, та необхідність залучення інших спеціалістів до її досягнення. А значить пропрацювати всі можливі варіанти та з максимальною вірогідністю досягти бажаного.
Дана методика допоможе мені покращити зацікавленість студентів, та дасть можливість проявляти їм ініціативу та творчість. Дасть можливість за допомогою опитувань виявити їх бажання та бачення в подальшому розвитку.
Коучинговий підхід підвищує культуру викладання. Завдання викладача — організувати процес так, щоб викладання сприяло учінню, професійному розвитку та самореалізації студентів. Результатом діалогічного спілкування з використанням елементів коучингу має стати набуття студентами цінного досвіду в спільній творчій діяльності, розуміння його значення для освітньо-професійного розвитку та найповнішої реалізації власних ресурсів.