Цитата

Я завжди мріяв про те, щоб моїм комп'ютером можна було користуватися так само легко, як телефоном; моя мрія збулася: я вже не можу розібратися, як користуватися моїм телефоном.

Bjarne Stroustrup

Впровадження освітнього коучингу в навчальному процесі

Запорізький фаховий коледж комп’ютерних технологій НУ "ЗП"
Опубліковано: 08:21 09.10.2020

Одним з перспективних напрямів управління якістю вищої освіти є впровадження коучингових технологій завдяки чому створюються умови для формування особистості майбутнього фахівця, здатного до реалізації своїх потенційних можливостей, самостійному прийняттю відповідальних рішень в різних ситуаціях життєвого вибору, прогнозуючи їх можливі наслідки.

Також розвиваються вміння та навички співпраці, досвіду роботи в команді, знаходження компромісів та вміння приймати факти під впливом яких корегується чи можливо змінюється власна думка і це є нормою.

В рамках дистанційного курсу “Освітнього коучингу“, проекту НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ у Запорізькій області “Дистанційне навчання педагогічних працівників/керівництва закладів освіти та освітніх установ” викладач Давидова Галина Юріївна впроваджувала в роботу протягом вересня коучингові технології:

  1. модель GROW-мистецтво створення уроку;
  2. SMART-цілі. Ключовий чинник освітнього процесу;
  3. колесо балансу-моніторинг динаміки зростання знань;
  4. кошик ідей або секрети мотивації освітнього процесу;
  5. лінія часу -від навчання до кар'єри;
  6. Шкалювання, або кроки до отримання диплому.

По завершенню курсу було проведено фінальне тестування, в якому набрано 10/10 балів та отримано сертифікат від 29.09.2020.

Який засвідчує опановані компетентності:

  1. здатність конструювати освітній процес із використанням коучингових технік;
  2. підтримувати в кожному студенту впевненість і мотивацію до пізнання;
  3. готовність застосовувати ефективні стратегії взаємодії із здобувачами освіти;
  4. уміння організовувати педагогічну діяльність на компетеннісних засадах.

Викладач планує й надалі впроваджувати та використовувати  новітні технології в формуванні професійно-практичних компетентностей в навчальному процесі.

Давидова Г.Ю., викладач