Якщо українець каже Вам, що він не може знайти піратську версію програми - не вірте йому. Він - не українець.
23 березня 2017 року на запрошення Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету в рамках Обласного форуму медіапроектів викладачі коледжу Клименко Г.В. та Боровик Ю.А. взяли участь у майстер-класі за темами «Медіапродукт як спосіб реалізації соціальної відповідальності суспільства» та «Інтернет як платформа висвітлення соціальнозначущих питань».
Медіатренерами виступили старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Кондик Тетяна Олександрівна та кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри Гиріна Тетяна Сергіївна.
Майстер-клас розпочався з обговорення, що таке журналістика, реклама та піар. Всі учасники прийшли до єдиної думки: якщо реклама, піар — це, насамперед, технології створення і розміщення певної інформації з певною метою, то журналістика новин — це відображення реальної дійсності, констатація факту.
Динамічна та дружня атмосфера панувала в медіа-центрі. Всі були залучені до розбору цікавих кейсів. Позитивність, відкритість, вміння почути та надихнути аудиторію – це все фігурувало під час майстер-класу.
Весь матеріал подавався простою та доступною мовою на чітких прикладах. Наприклад, було запропоновано переглянути рекламні ролики, а далі визначити, які маніпулятивні прийоми застосовані у цьому відео та якою може бути їх мета. На підставі проаналізованого матеріалу учасники отримали завдання: презентувати соціальний проект за допомогою саморуч виготовленого колажу.
Наша група готувала презентацію за темою «Популяризація волонтерської роботи». Аудиторія високо оцінила ефективність подачі матеріалу та встановлення контакту з аудиторією.
Дякуємо колегам за корисний та інформативний майстер-клас, який став навчальним майданчиком і для викладачів, і для учнів. Для нас, викладачів, головною метою даного заходу стало доведення думки про те, що в умовах розвитку інформаційного суспільства та електронних медіа сучасний педагог повинен володіти навиками використання медіаресурсів у своїй роботі, володіти інформацією про існуючі медіапродукти навчального призначення й умінням ефективно їх використовувати у навчальному процесі, а також умінням створювати власні медіапродукти.