Для всіх оточуючих ми створюємо тільки правила, але для себе - одні лише винятки
На спеціальності „Комп’ютеризовані інтегровані і робототехнічні системи” працює гурток технічної творчості „Дослідження РТК” під керівництвом викладача спеціальних дисциплін Боровик Ю.А.
Залучення студентів до технічної творчості є одним із шляхів задоволення їх особистісних потреб, стимулювання прагнення розвинути індивідуальні здібності, розширення обсягу знань, допрофесійної підготовки, вирішення особистісних проблем спілкування з однолітками, змістовної та здорової організації вільного часу, формування основних компетенцій, яких вимагає сучасне суспільство.
Вважаючи, що робототехніка в наш час пріоритетний напрям руху науково-технічного прогресу та розвитку новітніх технологій важливо привернути увагу студентської молоді до конструювання робототехнічних комплексів.
Заняття гуртка проводяться на базі коледжу, Запорізького національного технічного університету та підприємств м.Запоріжжя, таких як ПАТ ЗАЗ, АТ „Мотор-Січ”, ВАТ „Запоріжкокс” та ВАТ „Місцеві тепломережі”.
Члени гуртка – студенти четвертого курсу групи КС08-1 – ознайомились з будовою та принципом дії промислових роботів МП-9С та Електроніка НЦТМ-01:
Ознайомились з технологічним устаткуванням електронної промисловості:
Придбали навички в роботі з контрольно-вимірювальною апаратурою:
На підставі отриманих знань спробували провести налагодження технологічного устаткування.
Програма занять гуртка розрахована на підготовку студентів до самостійного проектування РТК та їх досліджень на підставі даних з підприємств м.Запоріжжя.
Як показує практика, теоретичні знання і практичні навички, здобуті студентами у гуртку значно міцніші, глибші та різноманітніші, ніж передбачені програмою. Пояснюється це тим, що улюблене заняття спонукає студентів самостійно доопрацьовувати дома, користуватися додатковою літературою, розвиває потяг до нових схемних і конструктивних рішень.
Підтримують студентську ініціативу і практичні роботи, які займають більшу частину навчального часу, а також, безпосередньо, розділ «Проектування та дослідження РТК за власними проектами».
Певну частину часу у програмі відведено вивченню і роботі з комп’ютерними програмами, які можна ефективно використовувати під час проектування РТК. Це дає змогу іти в ногу з сучасними інформаційними технологіями навчання, ще більше вдосконалювати практичні вміння і навички роботи з комп’ютерами та застосовувати інноваційні та інтерактивні методи навчання і виховання.