Цитата

Я не терпів поразок. Я просто знайшов 10000 способів, які не працюють.

Томас Едісон

GameDev мрія або реальність?

GameDev
Опубліковано: 10:39 05.01.2018

Game development – це, напевне, мрія кожного абітурієнта, що планує навчатися програмування. Більшість наших абітурієнтів, які далекі від програмування, вбачають в ІТ сфері можливість реалізувати свою найпотаємнішу мрію – стати розробниками ігор. Та чи дійсно це так або це нездійснена мрія? Саме про це розповідав наш гість Андрій Вишер – IOS-розробник компанії Redwerk.

GameDev

Андрій познайомив студентів груп КС-16-1, ПМ-15-1, ПМ-14-1 з базовими професіями, які об’єднує розробка ігор. Він зауважив, що можна займатися не тільки складним процесом програмування ігор, а ще й творчою складовою, такою як дизайн ігрового оточення, створення персонажів, рівнів та загалом сценарію гри.

GameDev

GameDev

Студенти мали змогу дізнатися, що розробка ігор це не просто мрія, це перспективна діяльність, що постійно розвивається, набирає обертів та потребує нових і творчих спеціалістів. Майбутні програмісти дізналися з чого треба почати, які мови та технології програмування вивчати, які середовища та бібліотеки використовувати.

GameDev

Сьогодні примхливі користувачі ігор вимагають все більше цікавинок, все якіснішої графіки, отже Андрій більш детально розповів про Game Design. Студенти познайомилися, на прикладі сучасних ігор, з важливістю обраного програмного забезпечення для розробки та порівняли якість ігор створених на тому чи іншому двигуні.

GameDev

По завершенню Андрій показав свої наробітки, продемонстрував, чого можна досягти за досить короткі строки, знаючи базові мови програмування, такі як С++ або С# та використовуючи відповідні двигуни для розробки ігор, такі як Unity або Unreal.

Завдяки Андрію Вишеру, що так захоплено та натхненно розповідав про Game development, наші майбутні програмісти тепер знають, що розробка ігор це не просто мрія, а реальність, яку можна і потрібно втілювати в життя.

Викладач Шевченко О.П.