Цитата

Ми живемо в суспільстві, де технології є дуже важливою частиною бізнесу, нашого повсякденного життя. І всі технології починаються з іскор в чиїйсь голові.

Натан Мірволд

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Опубліковано: 12:55 11.11.2022

ДОВІДКА

щодо доступності навчальних приміщень 

у ВСП «Запорізький фаховий коледж комп’ютерних технологій

Національного університету «Запорізька політехніка»

для осіб з особливими освітніми потребами

 

3 метою забезпечення доступності навчальних приміщень та прибудинкових територій для осіб з особливими освітніми потребами в ВСП «Запорізький фаховий коледж комп’ютерних технологій Національного університету «Запорізька політехніка» у 2022 році затверджено Положення про порядок супроводу (надання допомоги) осіб з особливими освітніми потребами (Наказ від 30.11. 2022 року№ 214-2/осн «Про введення в дію Положення ВСП «ЗФККТ НУ «Запорізька політехніка»), в якому визначені дії працівників коледжу щодо забезпечення зручних та комфортних умов перебування у приміщеннях та у прибудинкових територіях  коледжу відповідних груп населення.

Крім того, для вищезазначених категорій здобувачів фахової передвищої освіти, створено необхідні умови для вільного доступу до приміщень коледжу: безбар’єрне пересування по прилеглій території; доступ спрощують відсутність порогів, широкі двері, широкі коридори.

На пішохідні шляхи/тротуари не виступають кущі, інші зелені насадження та не звисають гілки дерев, вивіски чи інші предмети, нижче від 2,10 м.

    Але є проблема у встановлені пандусів на вході до будівлі в навчальний корпус. Адміністрація неодноразово зверталася до Міністерства освіти і науки України, народних депутатів України, депутатів Запорізької обласної ради надати допомогу для вирішення цього питання та виділити кошти для проведення необхідних робіт. Відповіді ніякої не було отримано.

Враховуючи вищенаведене, ВСП «Запорізький фаховий коледж комп’ютерних технологій НУ «Запорізька політехніка» забезпечує частково доступність навчальних приміщень для осіб з особливими освітніми потребами, зокрема безперешкодний доступ до основних будівель з навчальними аудиторіями та іншої інфраструктури.