Є всього два типи мов програмування: ті, на які люди весь час лаються, і ті, які ніхто не використовує
Засмучує, коли практики кажуть студентам аби «вони забули все, чому їх навчали в навчальному закладі». Тож запрошуємо їх долучитися до процесу навчання студентів. І треба визнати, що практики погоджуються на такі запрошення із задоволенням. А що найцінніше – вони підтверджують необхідність базових теоретичних знань у студентів, що мотивує їх до навчання.
Так, в рамках проекту «Mechatronic Guys» 12 вересня 2018 року студенти групи КС15-1 на запрошення Brain Academy Zaporozhye відвідали лекцію з Online Marketing.
Спікер розповів, чому важливо вміти продавати, чим корисний контакт із клієнтом та як правильно заробляти на рекламі. Не забули обговорити і тренди сучасного маркетингу, серед яких: розвиток інфо-бізнесу, універсалізація спеціалістів, скорочення бюджету на рекламу, соціальна інженерія та використання соціальних мереж.
Своїми враженнями поділився студент гр.КС15-1 Махняєв Мирослав: «Спікер проаналізував сильні та слабкі сторони зовнішньої та Інтернет-реклами, визначив їх види і особливості, а також відокремив найефективніші інструменти впливу. Також поділився власним досвідом роботи з Інтернет-рекламою та дав корисні практичні поради з організації процесу продажу».
Підтримав свого друга й Моісеєв Володимир: «Протягом зустрічі ми здобули корисні знання та змогли отримати відповіді на свої запитання».
На завершення спікер побажав студентам ніколи не зупинятися на досягнутому, постійно самоудосконалюватися, бути в курсі рекламних трендів та розвивати український PR.