Цитата

«Знати» і «захищати» завжди йдуть поруч. Знати понад тисячолітню історію нашої державності й захищати, коли хтось каже, ніби України не існувало. Знати нашу географію – нашу прекрасну землю, наше чудове море – і захищати не просто територію, а неймовірні місця, у яких у різні часи творилася наша ідентичність. Знати нашу культуру, чути українське слово, бо в нашій культурі, у нашій літературі, у нашій поезії – відповідь (...). Відповідь – чому ми переможемо.

Зеленський В.О.

Online зустріч студентів груп ПМ 22-1 та Е 22-1 із представниками Gamedev індустрії

Опубліковано: 11:50 05.10.2023

4 жовтня 2023 року в рамках проведення лекції з дисципліни "Технології (Комп'ютерна графіка)" студенти груп ПМ 22-1 та Е 22-1 мали нагоду познайомитися з експертами в галузі gamedev. В якості спеціальних запрошених гостей виступили Владислав Павлов, колишній студент коледжу ВСП "ЗФККТ НУ "Запорізька політехніка" з групи ПМ 18-1, та Ілля Оріщенко, його колега. Тема зустрічі була присвячена застосуванню 3D графіки в gamedev індустрії.

 

 

Зустріч відбулася в форматі відкритої дискусії, де експерти поділилися своїм досвідом та знаннями у галузі комп'ютерної графіки та створення ігор. Вони розповіли про основні аспекти роботи з 3D графікою, важливість володіння відповідними програмними засобами та технологіями, а також поділилися цікавими прикладами з власної практики.

 

 

 

Владислав Павлов та Ілля Оріщенко показали реальні кейси використання 3D графіки у своїх проектах, надали рекомендації щодо оптимізації графічних ресурсів для покращення продуктивності та ефективності про розробці ігор. Вони також обговорили важливі аспекти співпраці та комунікації в команді розробників. Експерти підкреслили значення правильного вибору обладнання та програмного забезпечення, таких як Blender, Maya, Zbrush, а також CAD-систем, наприклад, Fusion 360 та Onshape, для ефективної роботи у галузі 3D графіки.

 

 

Додатково, експерти роз'яснили деякі ключові терміни у цій галузі.

  • "Pipeline" - це послідовність кроків, які потрібно пройти від створення моделі до включення її в гру.
  • "Shade" вказує на відтінювання або зафарбовування поверхонь у 3D моделюванні.
  • "Shell" позначає поверхні 3D об'єкту, зображену на UV(2D) просторі.

 

Учасники зустрічі були зацікавлені та активно задавали питання експертам. Ця зустріч надала їм можливість здобути цінний практичний досвід та збагатити свої знання у галузі комп'ютерної графіки та розробки ігор.

 

Після цієї зустрічі студенти мали можливість розширити свій кругозір у галузі 3D графіки та набути додаткового мотиваційного натхнення для подальших навчальних досягнень у цьому напрямі.

 

Висловлюємо особисту подяку Владиславу Павлову та Іллі Оріщенку за саму зустріч та надані поради та відповіді.

 

Для тих, хто бажає долучитися до цього захоплюючого досвіду та переглянути відеозапис зустрічі, рекомендуємо скористатися наступними посиланнями:

*Формат .pur відкривається програмою PureRef вона безкоштовна

Андрій ЗАПІСОЧНИЙ, викладач спецдисциплін